STUDIU DE CAZ

Radisson Blu & Park Inn

Bucharest City Guide este un alt proiect inițiat și dezvoltat de echipa noastră din dorința de a îmbunătăți experiența turiștilor străini din capitală. L-am lansat în august 2015 sub forma unei reviste glossy, avea 80 de pagini și conținea peste 100 de atracții organizate în câteva itinerarii tematice. Ghidul putea fi descărcat gratuit de pe site-ul dedicat, însă l-am și tipărit și distribuit gratuit la peste 1000 de turiști datorită unor sponsorizări private.

SERVICII LIVRATE

Promotional Marketing

Pentru hotelurile Radisson Blu & Park Inn din București am realizat o ediție premium și personalizată a ghidului nostru, ghid pe care îl puneau gratuit la dispoziția turiștilor în toate camerele celor două hoteluri. Am tipărit astfel pentru clientul nostru un volum de 3800 ghiduri din octombrie 2015 până în decembrie 2016. Pentru cele două unități importante de cazare din capitală a fost o oportunitate foarte bună de a se diferenția de concurență, de a crește gradul de mulțumire a turistului, de a-l loializa și de a-l transforma într-un vector activ de marketing relațional.

VEZI ȘI ALTE

Studii de caz