STUDIU DE CAZ

#ExploreDobrogea

Infotrip-ul #ExploreDobrogea a avut loc în perioada 22-29 iulie 2018 și a avut ca scop promovarea patrimoniului natural și cultural extrem de bogat din Dobrogea de Nord & Delta Dunării, atât către publicul român, cât mai ales către cel străin. Au participat 11 dintre cei mai cunoscuți bloggeri de călătorie din lume, fiind însoțiți de o echipă Digi24 care a documentat și prezentat ulterior întreaga experiență.

 

Gazda evenimentului: Enisala Safari Village (Comuna Sarichioi, Județul Tulcea).
Parteneri principali: Consiliul Județean Tulcea & Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării.

SERVICII LIVRATE

Branding & Webdesign

Dobrogea înseamnă multe, așa că ne-am propus ca în conceperea identității vizuale să nu ne concentrăm doar pe un singur element. Atunci a apărut ideea de a integra mai multe simboluri și culori și să-i dăm forma unui timbru. Încă privim cu multă admirație acest logo realizat de graficienii noștri.

Press Relations

Rezultatul final al infotrip-ului a fost difuzarea a două reportaje ample în emisiunea Bonton de pe Digi24. Primul punea accent pe Dobrogea continentală, iar al doilea pe paradisul natural din Delta Dunării. În plus, acțiunea a fost promovată și la Știrile ProTV.

Photo & Video

Dragoș Asaftei și Ionuț Rusu au făcut parte din echipa de organizatori, coordonând impecabil componenta media. Pe tot parcursul acelei săptămâni, la finalul zilei, publicau împreună un album foto care prezenta și rezuma tot ce s-a întâmplat notabil în ziua respectivă.

Social Media

Infotrip-ul a trecut prin toate fazele de comunicare în Social Media: teasing în toamna anului 2017, anunț oficial în iarna anului 2018, comunicare live în timpul desfășurării evenimentului și follow-up prin publicarea de impresii și apariții media post-eveniment. Awareness-ul generat regiunii s-a întins pe o perioadă de peste un an.

Influencers Campaings

Infotrip-ul în sine a fost o campanie propriu-zisă cu influenceri, aceștia însumând 5M de cititori unici pe blogurile lor și peste 1M de urmăritori de rețelele de socializare. Adăugând însă și instrumentele noastre de comunicare și ale partenerilor implicați, impactul evenimentului în mediul online a fost foarte consistent.

Promotional Marketing

Am vrut mult ca la finalul evenimentului să-i surprindem pe invitații noștri și totodată să le mulțumim pentru participare, așa că ne-a venit ideea de a le oferi câte un tricou. Însă nu orice fel de tricou, ci unul personalizat, unul pictat manual de o tânără foarte talentată din localitatea gazdă, reușind astfel să implicăm și mai mult comunitatea locală.

PREMII OBȚINUTE

Locul al doilea la categoria „Best Destination Campaign” din cadrul eTravel Awards 2018, competiția care premiază anual cele mai eficiente și inovative proiecte din industria turismului românesc.

VEZI ȘI ALTE

Studii de caz