STUDIU DE CAZ

Comuna Sarichioi

Comuna Sarichioi este un proiect inițiat și dezvoltat de echipa noastră cu scopul de a propune pe harta turismul românesc o nouă destinație de slow-tourism & eco-tourism și de a implica în acest demers toți actorii locali din turism.

 

La nivel de awareness, proiectul de promovare este o continuare firească a infotrip-ului #ExploreDobrogea, această acțiune fiind de fapt o primă etapă dintr-un amplu proiect de branding & marketing dedicat Deltei Dunării & Dobrogei de Nord în general și Comunei Sarichioi (Județul Tulcea) în particular.

SERVICII LIVRATE

Branding & Webdesign

Am păstrat identitatea vizuală desenată pentru infotrip-ul #ExploreDobrogea, oferindu-i doar mici modificări și îmbunătățiri pentru Comuna Sarichioi. Lacul Razim, lotca lipovenească cu velă, păsările și mai ales Cetatea Medievală Enisala fiind piese esențiale în conceperea brandului turistic local. Site-ul este unul elementar, dar care iese în evidență grație numeroaselor fotografii spectaculoase.

Photo & Video

Dragoș Asaftei este fotograful care ne-a furnizat cele mai multe imagini folosite în realizarea site-ului. Și tot el este creatorul clipului de prezentare integrat pe site. Varianta folosită în promovarea din Social Media este mai lungă și dispune și de sunet.

Social Media

Pagina de Facebook numără în prezent (iunie 2020) peste 14.000 de fani, fiind una dintre cele mai comunități de pe o pagină dedicată promovării unei comune din țară. Conținutul este în continuare produs de echipa noastră, mizând pe deoparte pe promovarea atracțiilor naturale și culturale ale comunei, iar pe de altă parte pe promovarea unităților de cazare, restaurantelor și furnizorilor de servicii de agrement.

VEZI ȘI ALTE

Studii de caz