
STUDIU DE CAZ
Bucharest City App
Bucharest City App este o aplicație gratuită dedicată românilor, expaților și turiștilor din București. Indiferent că locuiesc permanent sau sunt doar într-o scurtă vizită în capitală, utilizatorii găsesc în această aplicație absolut tot ce îi interesează pentru a îmbunătăți calitatea timpului liber petrecut aici.
Am lansat-o oficial pe 25 ianuarie 2016, iar la finalul anului 2019 număra peste 80.000 de utilizatori unici (70% români și 30% străini). În ianuarie 2020 aplicația a fost achiziționată de Orange Romania (detalii).
SERVICII LIVRATE
Branding & Webdesign
Identitatea vizuală a fost desenată inițial de echipa Eventya, partenerii și furnizorii noștri de tehnologie. Însă în octombrie 2018 am finalizat un proces de rebranding, oferindu-le utilizatorilor un nou logo, dar și un nou produs: un card turistic pe modelul pass-urilor europene atașat aplicației mobile.
Mobile App
Aplicația disponibilă gratuit în App Store & Google Play a fost construită pe platforma Eventya, aplicând și personalizând modulul dedicat destinațiilor turistice. La nivel de conținut, accentul nostru a fost pe evenimentele notabile din capitală, atracțiile turistice mai mult sau mai puțin cunoscute + restaurantele, cafenelele, barurile și cluburile recomandabile.
Press Relations
Fiind un proiect independent, aplicația s-a bucurat încă de la început de o foarte bună mediatizare. Am avut prilejul de a o prezenta live sau în reportaje televizate la ProTV, Antena1 și Digi24. De asemenea, am avut numeroase materiale scrise publicate de Forbes Romania, Business Magazine și Ziarul Financiar.
SEO & PPC
Pentru a putea crește rapid numărul de utilizatori, mai ales al turiștilor străini, am implementat o campanie de performance derulată în Google AdWords. De asemenea, am fost incluși într-un accelerator digital dezvoltat de Facebook prin care am primit o finanțare dedicată exclusiv creșterii numărului de utilizatori. Prin urmare, în doar trei luni am reușit să ajungem la 20.000 de utilizatori.
Social Media
Pagina noastră de Facebook dedicată aplicației a strâns 16.000 de fani, însă din ianuarie 2020 nu mai este publică deoarece Orange a optat pentru crearea unei noi pagini de Facebook.
Influencers Campaings
Având foarte mulți prieteni în comunitatea online din România, ne-am bucurat de suportul a numeroși bloggeri și vloggeri încă din ziua lansării și pe tot parcursul dezvoltării aplicației. Am implementat și câteva acțiuni punctuale de genul „topul restaurentelor cu burgeri realizat de Mariciu”.