STUDIU DE CAZ

Bucharest City App

Bucharest City App este o aplicație gratuită dedicată românilor, expaților și turiștilor din București. Indiferent că locuiesc permanent sau sunt doar într-o scurtă vizită în capitală, utilizatorii găsesc în această aplicație absolut tot ce îi interesează pentru a îmbunătăți calitatea timpului liber petrecut aici.

 

Am lansat-o oficial pe 25 ianuarie 2016, iar la finalul anului 2019 număra peste 80.000 de utilizatori unici (70% români și 30% străini). În ianuarie 2020 aplicația a fost achiziționată de Orange Romania (detalii).

SERVICII LIVRATE

Branding & Webdesign

Identitatea vizuală a fost desenată inițial de echipa Eventya, partenerii și furnizorii noștri de tehnologie. Însă în octombrie 2018 am finalizat un proces de rebranding, oferindu-le utilizatorilor un nou logo, dar și un nou produs: un card turistic pe modelul pass-urilor europene atașat aplicației mobile.

Mobile App

Aplicația disponibilă gratuit în App Store & Google Play a fost construită pe platforma Eventya, aplicând și personalizând modulul dedicat destinațiilor turistice. La nivel de conținut, accentul nostru a fost pe evenimentele notabile din capitală, atracțiile turistice mai mult sau mai puțin cunoscute + restaurantele, cafenelele, barurile și cluburile recomandabile.

Press Relations

Fiind un proiect independent, aplicația s-a bucurat încă de la început de o foarte bună mediatizare. Am avut prilejul de a o prezenta live sau în reportaje televizate la ProTV, Antena1 și Digi24. De asemenea, am avut numeroase materiale scrise publicate de Forbes Romania, Business Magazine și Ziarul Financiar.

SEO & PPC

Pentru a putea crește rapid numărul de utilizatori, mai ales al turiștilor străini, am implementat o campanie de performance derulată în Google AdWords. De asemenea, am fost incluși într-un accelerator digital dezvoltat de Facebook prin care am primit o finanțare dedicată exclusiv creșterii numărului de utilizatori. Prin urmare, în doar trei luni am reușit să ajungem la 20.000 de utilizatori.

Social Media

Pagina noastră de Facebook dedicată aplicației a strâns 16.000 de fani, însă din ianuarie 2020 nu mai este publică deoarece Orange a optat pentru crearea unei noi pagini de Facebook.

Influencers Campaings

Având foarte mulți prieteni în comunitatea online din România, ne-am bucurat de suportul a numeroși bloggeri și vloggeri încă din ziua lansării și pe tot parcursul dezvoltării aplicației. Am implementat și câteva acțiuni punctuale de genul „topul restaurentelor cu burgeri realizat de Mariciu”.

PREMII OBȚINUTE

Locul al doilea la categoria „Best Travel App” din cadrul eTravel Awards 2016, competiția care premiază anual cele mai eficiente și inovative proiecte din industria turismului românesc.

VEZI ȘI ALTE

Studii de caz