STUDIU DE CAZ

Blue Air

Blue Air a apelat la serviciile agenției noastre de marketing cu scopul de a dezvolta prezența și de a îmbunătăți imaginea companiei aeriene pe rețelele principale de socializare (Facebook & Instagram). De asemenea, colaborarea noastră a presupus și realizarea unui nou blog multi-language și dezvoltarea unei strategii comerciale cu bloggeri români și străini. Perioada contractuală a fost aprilie 2016 – martie 2017.

SERVICII LIVRATE

Social Media

Pentru pagina de Facebook a companiei aeriene am regândit complet strategia de conținut și am implementat un nou plan editorial care punea accent pe comunicarea bidirecțională, încurajând astfel interacțiunea fanilor și crescând rapid rata de engagement și implicit vizibilitatea companiei. People of Blue Air a fost o campanie punctuală prin care am reușit să apropiem și mai mult clienții și potențialii clienți de operatorul românesc. Am preluat pagina în aprilie 2016 de la 82.000 de fani și am crescut-o exclusiv organic într-un singur an la 142.000 de fani. În materie de reach organic, de la o medie lunară de aproximativ 10%, am crescut indicatorul cheie de performanță până la 30% în ianuarie 2017. În paralel, am creat profilul de Instagram al companii și am reușit să-l creștem și pe acesta tot organic până la 3500 followers.

Influencers Campaings

Am implicat Blue Air în numeroase acțiuni cu bloggeri care aveau ca obiectiv principal generarea de brand awareness pentru compania aeriană. Menționăm: #EnjoyBucharest (25 de bloggeri străini transportați) #ExploreDobrogea (10 bloggeri) și #priNeamt (10 bloggeri).

PREMII OBȚINUTE

Locul al treilea la categoria „Best Facebook Page” din cadrul eTravel Awards 2016, competiția care premiază anual cele mai eficiente și inovative proiecte din industria turismului românesc.

VEZI ȘI ALTE

Studii de caz